loading...

تکنوجو - مجله فناوری اطلاعات

آیپد جدید ارزان قیمت کاملاً آشنا به نظر می رسد ، اما یک پردازنده جدید سریع باعث شده تا تبلت های زیادی برای مصرف چندرسانه ای و آموزش از راه دور وجود داشته باشد.آیا زمان آن رسیده است که اپل در کمترین هز

payam بازدید : 68 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

آیپد جدید ارزان قیمت کاملاً آشنا به نظر می رسد ، اما یک پردازنده جدید سریع باعث شده تا تبلت های زیادی برای مصرف چندرسانه ای و آموزش از راه دور وجود داشته باشد.آیا زمان آن رسیده است که اپل در کمترین هزینه تبلت خود تجدید نظر کند؟ iPad نسل هشتم (329 دلار ؛ 299 دلار برای دانشجویان) ، تا آنجا که در ابتدا می توانم بگویم ، فقط پردازنده ای از مدل نسل هفتم سال گذشته است. به عنوان یک تبلت رسانه ای ارزان قیمت و یک رایانه ابتدایی برای دانشجویان ، این یک تب و تاب است. اما مانند یک دوست پسر منحرف ، چشمان tech-geek من به iPad Air 599 دلاری ماه آینده کشیده می شوند.

چهره ای آشنا:

من آیپد 2020 را کمتر از یک روز دارم ، بنابراین این فقط برداشت های اول است. اما هیچ اشتباهی وجود ندارد که دقیقاً شبیه مدل 2019 است. آنقدر نزدیک است که در همان موارد قرار می گیرد. این بدان معناست که هنوز حاشیه بسیار بزرگی در اطراف صفحه نمایش نسبتاً انعکاسی ، 10.2 اینچی ، یک دکمه فیزیکی صفحه اصلی ، یک مجموعه بلندگو در لبه پایین و یک درگاه لایتنینگ وجود دارد. در سال 2020 ، من دوست دارم حاشیه های کوچکتر ، بلندگوهای دوتایی و USB-C را ببینم ، اما سلام ، حدس می زنم iPad Air برای چه کاری باشد.

آیپد 2020 همچنان از نسل اول Apple Pencil استفاده می کند ، نمونه ای که دارای درگاه Lightning است. از آنجا که مداد ژنرال یک استوانه کامل است ، از میز کار من که کمی کج است ، مدام غلت می خورد. مداد نسل دوم فاقد شارژر پلاگین ناجور است و دارای یک طرف صاف است تا رول نشود. اما دوباره ، شما برای این کار به iPad Air نیاز دارید.

سریعتر از همیشه:

من تحت تأثیر افزایش تراشه های پردازنده قرار گرفته ام که یکی از پیشرفت های اساسی ، یک پردازش A10 به پردازنده A12 را نشان می دهد. این یک جهش عظیم در عملکرد نسبت به مدل قبلی است: این امتیازات را از 257،075 به 443،387 در Antutu و تقریباً از 1،400 به 2،474 در Geekbench Multi-Core افزایش داد. امتیاز مرور وب 592.82 در معیار وب Basemark بیش از iPad Air سال گذشته است و به iPad Pro نزدیک می شود. این برای یک تبلت 300 دلاری بسیار چشمگیر است.

در غیر این صورت ، این یک آیپد است و مانند یک آیپد کار می کند ، که از چند سال پیش جذابیت آیپدها را داشته است. با پردازنده A12 کاملاً قادر به انجام چند وظیفه تقسیم صفحه است و بازی های اکشن مشکلی ندارند. این دوربین ها همان هایی هستند که مدتی است ، در جلو و عقب در iPad ها قرار دارند. این شامل دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسلی است که تاکنون باید بهتر باشد ، اما برای دوربین جلوی 7 مگاپیکسلی باید به iPad Air قدم بگذارید.

آیا باید ارتقا دهید؟

هیچ دلیلی برای به روزرسانی هر آیپد کمتر از سه سال وجود ندارد - این یک سیستم عامل بسیار پایدار است. اگر از iPad نسل پنجم یا بالاتر هستید ، پشتیبانی از Pencil و Smart Keyboard و همچنین پردازنده سریعتر را در اینجا خواهید داشت. اگر آیپد قدیمی شما کساد به نظر می رسد ، تفاوت آن با آیپد جدید شب و روز احساس می شود.

با این اوصاف ، اگر توانایی تهیه iPad Air آینده را دارید ، دلایل زیادی برای تهیه پول اضافی از جمله پردازنده سریعتر ، پشتیبانی از مداد بهتر ، صفحه نمایش زیباتر و دوربین های شارپ تر می بینم. من این احساس را در مورد Air سال گذشته نداشتم ، اما به نظر می رسد که این بار توازن قدرت تغییر کرده است.

از Chromebook بهتر است؟

البته اپل این iPad را به عنوان یک راه حل خلاقانه حرفه ای تعیین نکرده است. این برنامه می خواهد iPad سطح ابتدایی (ایده آل با داشتن مداد 99 دلاری و / یا صفحه کلید جادویی 159 دلاری) در برابر Chromebook کم هزینه برای میلیون ها کودک که امسال یادگیری از راه دور انجام می دهند ، باشد. iPad سریع تر ، رنگارنگ تر و سرگرم کننده تر از اکثر Chromebook ها است ، برنامه های بسیار بیشتری برای سخت افزار و فرم خاص آن طراحی شده اند ، و گزینه Pencil آن را به یک تبلت خلاق در کلاس جهانی برای کاتب نویسان و هنرمندان تبدیل کرده است.

مسئله ای که اپل با آن دست و پنجه نرم کرده است این است که خریداران Chromebook بسیار حساس به قیمت هستند و لوازم جانبی صفحه کلید و قلم اپل قیمت تبلت را به طور جدی افزایش می دهد. یک دستگاه Chromebook خوب مدرسه حدود 400 دلار هزینه دارد. یک iPad به علاوه صفحه کلید رسمی با قیمت دانشجویی اکنون 458 دلار است. یک صفحه کلید ارزان تر مانند 49 دلار Logitech K480 انتخاب کنید ، و iPad شما به 348 دلار می رسد ، که در مقایسه با هر Chromebook بسیار خوب است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله تکنوجو، مجله ای اینترنتی برای انتشار اخبار و اطلاعات روز فناوری اطلاعات، کامپیوتر، اپلیکیشن ها، تکنولوژی موبایل
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 995
  • بازدید کلی : 5,053