loading...

تکنوجو - مجله فناوری اطلاعات

Duraforce Ultra 5G برای Verizon به عنوان یک نقطه اتصال سایت کار می کند. کیوسرا امروز اولین گوشی هوشمند ناهموار را با موج میلی متر UWB 5G ورایزون ، Duraforce Ultra 5G در آن معرفی کرد. یک گوشی اندر

payam بازدید : 79 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

Duraforce Ultra 5G برای Verizon به عنوان یک نقطه اتصال سایت کار می کند. کیوسرا امروز اولین گوشی هوشمند ناهموار را با موج میلی متر UWB 5G ورایزون ، Duraforce Ultra 5G در آن معرفی کرد. یک گوشی اندرویدی فوق العاده سخت و دارای ضربه گیرهای لاستیکی ، بیشتر از همه برای من قابل توجه است که به عنوان یک نقطه اتصال Wi-Fi در سایت های کاری در فضای باز شناخته می شوم.

سیستم UWB 5G Verizon بسیار سریع است ، اما در درجه اول در خارج از منزل در مناطق شهری کار می کند. به طور متوسط ​​یقه سفیدها طی سال گذشته در آن مکانها زیاد بیرون نبوده اند ، اما افرادی که کارها را می سازند ، تعمیر می کنند و می سازند سخت کار کرده اند. حتی قبل از بازگشت زندگی منظم خیابان ها ، افرادی هستند که در داربست ها ، ساخت سوله های غذاخوری پیاده رو ، جابجایی واحدهای تجاری HVAC با جرثقیل ها و نگهداری پارک های عمومی آجرهای دیگری را دوباره رنگ می کنند.

مجموعه تلفن های ناهموار اندرویدی Kyocera Duraforce مورد توجه ماجراجویان در فضای باز و کارگران یقه آبی قرار می گیرد. Ultra 5G دارای یک باتری 4500 میلی آمپری غیرقابل جابجایی است که هم از طریق بی سیم و هم از طریق سیم 27 وات شارژ می شود. یک صفحه LC 2.160 در 1080 ، 5.45 اینچی ؛ و پردازنده اسنپدراگون 765G. این سیستم عامل دارای اندروید 10 است. در پشت ، دوربین های 24 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی با سنسور زمان پرواز برای اندازه گیری دقیق AR وجود دارد و در قسمت جلوی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد. بلندگوها با صدای 106dB بسیار بلند و تلفن ضد گرد و غبار ، ضد آب و غیر قابل اشتعال هستند. این نیز یک آجر است ، با بیش از نه اونس.

در اینجا چند فناوری جالب سازگار با شرکت وجود دارد. آنها دارای حسگر اثر انگشت فیزیکی هستند. این تلفن از CBRS ، باند شبکه ای که قرار است در آینده برای شبکه های خصوصی شرکتی استفاده شود ، پشتیبانی می کند. و مشخصات Wi-Fi آن شامل 802.11 e، i، k، r، v، and mc است که امنیت شرکت ، کیفیت خدمات ، مدیریت شبکه و موقعیت داخلی را امکان پذیر می کند.

با این حال ، آنچه بیش از همه من را مجذوب تلفن می کند ، این است که چرا 5G؟ این گوشی هم موج میلی متر 5G Verizon و هم DSS 5G دارد. مودم X52 موجود در آن سرعت تلفن های شاخص را ندارد ، اما در موج میلی متر به راحتی 1 گیگابیت بر ثانیه می شکند. پاسخ در خارج از پنجره من است. یک نفر با Duraforce Ultra 5G در یک محل کار ، نقطه اتصال Wi-Fi برای همه اطراف است. این می تواند چند تبلت ، لپ تاپ ، دستگاه پخش موسیقی یا حتی تلفن سایر کارگرانی را که برنامه داده های بهینه ندارند ، تأمین کند.

به این ترتیب استدلال واضح تری برای UWB 5G در مورد Duraforce نسبت به اکثر گوشی ها وجود دارد. برای کاربر متوسط ​​شما که در خانه زندگی و کار می کند ، UWB 5G حتی قبل از COVID کمی انتزاعی بود - منظور من این است که چه کسی قصد دارد بارگیری های خود را انجام دهد؟ (مزیت واقعی این امر در پارک های عمومی ، دانشگاه ها و مکان های دیگری است که تمایل به جذب جمعیت دارند ، اما من دور می شوم.) از طرف دیگر ، Duraforce به افرادی که در آن مشغول کار هستند ، برخورد می کند - در بیرون کار می کنند.

Duraforce Ultra 5G در اوایل Q1 از Verizon در دسترس خواهد بود. کیوسرا قیمتی را اعلام نکرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله تکنوجو، مجله ای اینترنتی برای انتشار اخبار و اطلاعات روز فناوری اطلاعات، کامپیوتر، اپلیکیشن ها، تکنولوژی موبایل
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 996
  • بازدید کلی : 5,054