loading...

تکنوجو - مجله فناوری اطلاعات

ردیف جدید آکروب Acrobat Pro برای مشاغل خرد طراحی شده است و به فناوری نشانه الکترونیکی و سایر قابلیت های جدید از جمله فرم های وب هوشمند و تعمیرات اساسی AI برای پشتیبانی PDF از دستگاه های تلفن همراه مجه

payam بازدید : 57 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

ردیف جدید آکروب Acrobat Pro برای مشاغل خرد طراحی شده است و به فناوری نشانه الکترونیکی و سایر قابلیت های جدید از جمله فرم های وب هوشمند و تعمیرات اساسی AI برای پشتیبانی PDF از دستگاه های تلفن همراه مجهز شده است.

به نظر می رسد Acrobat Pro جدید با علامت E پیشرفته Adobe جریان کار اسناد دیجیتالی را به خصوص برای مشاغل خرد که برای پردازش اسناد در طی همه گیر شدن بیماری تلاش می کنند ، ساده کند.

تاد گربر ، جانشین Document Cloud برای Adobe می گوید: "ما می خواهیم Adobe Document Cloud و Acrobat كل طیف مدیریت اسناد را پوشش دهند." "ما با محصولات سطح بالای تجاری از طریق فناوری های توسعه دهنده برای شرکت هایی که به دنبال افزودن قابلیت های سند دیجیتال به برنامه های خود هستند ، شروع کردیم."

آخرین مورد اضافه شده به آن سیستم عامل جدید Acrobat Pro است که به گفته گربر این شرکت برای جذب سازمان های بسیار کوچک ساخته است. وی می گوید: "ما می خواهیم به شركت هایی كه اساساً در مرورگرهای وب كار می كنند كمك كنیم." "کسانی که از برنامه های سرویس ابری یکپارچه مانند Dropbox ، Microsoft Teams و ServiceNow استفاده می کنند."

اما برای اینکه بسته جدید آکروبات برای اقبال گسترده ای از مشتریان جذاب باشد ، Adobe به غیر از جاسازی علائم الکترونیکی در Acrobat و پایین آوردن قیمت ، به مشکلاتی دست زده است. ردیف جدید شامل فناوری های پیشرفته تری است که برای سایر طبقات در Adobe Document Cloud نیز موجود است.

این ویژگی ها شامل تعبیه فرم های طراحی شده توسط مشتری در وب سایت های مارک دار است. شما همچنین می توانید مارک های سفارشی را به قراردادهای الکترونیکی و فاکتورها بیفزایید ، بنابراین می توانید آرم Adobe را با خود جایگزین کنید. سرانجام ، مشتریان شما اکنون می توانند از همکاری Adobe با Braintree و PayPal استفاده کنند ، بنابراین آنها می توانند مستقیماً از طریق یک سند یا وب سایت به پردازش پرداخت دسترسی پیدا کنند.

آکروبات هوش مصنوعی می یابد:

گربر می گوید: "ما همچنین روی هوش مصنوعی شرط می بندیم." "ما" حالت مایع "به Acrobat اضافه کرده ایم تا دستگاه های موبایل چنین دردسر برای رسیدگی به اسناد PDF نداشته باشند."

گربر توضیح می دهد که حالت مایع به سادگی پاسخگو نیست تا اندازه اسناد PDF برای دستگاه های تلفن همراه تغییر اندازه یابد. فناوری هوش مصنوعی همچنین این پرونده ها را بازسازی می کند ، بنابراین مواردی مانند فهرست مطالب یا فهرست به طور خودکار با تعداد صفحه و مکان جدید تنظیم می شوند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این است که فناوری AI یک لایه مستقل است ، به این معنی که در PDF های قدیمی و نه فقط در نسخه هایی که پس از انتشار حالت مایع ایجاد شده اند ، اعمال خواهد شد.

Adobe بخش جدید Acrobat Pro را به دلیل کسب اطلاعاتی که از نظرسنجی اخیر در 500 کسب و کار کوچک انجام داده است ، به سمت مشاغل کوچک سوق داد. این بررسی نشان داد که حتی در جریان کار اسناد تحت تأثیر همه گیری سال گذشته ، 51٪ از مشاغل همچنان فرآیندهای مبتنی بر کاغذ را روزانه اداره می کنند. علاوه بر این ، هر اپراتور متوسط ​​کسب و کار کوچک هر هفته 16 سند اصلی را امضا و مدیریت می کند. به طور خاص برای قراردادها ، این به معنای متوسط ​​زمان پردازش شش روز است.

نظرسنجی آن نشان می دهد که رده های بزرگتر آکروبات و گرايش Adobe تا سه رقمی رشد کرده اند. این افزایش فروش همه گیر ، و تحقیقات خود نشان می دهد که تا 40 درصد از مشاغل بسیار کوچک در حال بررسی تبدیل به پردازش اسناد دیجیتال هستند ، در تولید Acrobat Pro با علامت پیشرفته الکترونیکی عامل اصلی بود.

Adobe ردیف جدید Acrobat را با قیمت مقدماتی 19.99 دلار برای هر کاربر در هر ماه با تعهد سالانه ارائه می دهد. بعد از انقضا این پیشنهاد ، Acrobat Pro با Advanced E-sign به ازای هر کاربر در هر ماه به 27.99 دلار می رسد. گربر تأکید می کند که این ردیف واقعاً به اپراتورهای انفرادی و مشاغل خرد با دو تا نه کاربر اختصاص دارد. در حالی که می توانید از پلتفرم با شماره های کاربر بزرگتر استفاده کنید ، Adobe احساس می کند که سایر طبقات آن ارزش بهتری برای مشاغل بزرگ ارائه می دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله تکنوجو، مجله ای اینترنتی برای انتشار اخبار و اطلاعات روز فناوری اطلاعات، کامپیوتر، اپلیکیشن ها، تکنولوژی موبایل
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 1,001
  • بازدید کلی : 5,059