loading...

تکنوجو - مجله فناوری اطلاعات

خانواده محصولات Envy و Spectre - که به طور متغیری در لپ تاپ ها ، رایانه های رومیزی و چاپگرها پخش می شوند - از بهترین سخت افزارهای HP هستند. هر خط دارای نقاط قوت و ضعف است. در اینجا نحوه انتخاب بین این

payam بازدید : 251 شنبه 12 مهر 1399 نظرات (0)

خانواده محصولات Envy و Spectre - که به طور متغیری در لپ تاپ ها ، رایانه های رومیزی و چاپگرها پخش می شوند - از بهترین سخت افزارهای HP هستند. هر خط دارای نقاط قوت و ضعف است. در اینجا نحوه انتخاب بین این دو مورد آورده شده است.

برای بسیاری از فن آوری ها ، درک بازاریابی و مارک تجاری یک تولید کننده می تواند به اندازه جزئیات و مشخصات خود محصولات مهم باشد. غالباً ، مارك از جايي كه اين محصول در طرح اصلي چيزها قرار دارد و براي چه کسي طراحي شده است ، تلگراف مي زند. Lenovo را در نظر بگیرید ، با ThinkPads متمایل به تجارت در مقابل IdeaPads مصرفی خود. یا دل ، با Latitude های آماده دفتر و Precision های قدرت سنج در برابر Inspirons روزمره.

سازندگان رایانه های شخصی بزرگ و کوچک خط تولید خود را به روش های مشابه افزایش می دهند ، اما گاهی اوقات این اختلافات می تواند منجر به سردرگمی شود. یکی از بزرگترین مقصرانی که نقشه تجاری را الزامی می کند ، HP است. به اندازه گستردگی این شرکت ، برخی از مارک های فرعی آن شامل انواع مختلفی از محصولات هستند: لپ تاپ ، میز کار ، نمایشگر ، صفحه کلید ، حتی چاپگرها. و شما در یک انتهای Elites ، در سر دیگر Pavilions قرار دارید ، و مارک های نامفهوم در این میان.

جایی که کدر می شود در آن وسط است. بیایید لپ تاپ ها را برداریم: دو مارک فرعی بزرگ برای HP ، Envy و Spectre هستند. این دو قطعاً تا حدودی همپوشانی دارند (به طور فزاینده ای ، زیرا لپ تاپ ها نازک تر و سبک تر می شوند) ، اما برخی از تمایزات اصلی این دو را تعریف می کند. اگر به دنبال یک لپ تاپ جدید هستید ، اما نمی دانید از هر یک از خانواده ها چه چیزی باید تهیه کنید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. بیایید اختلافات را بررسی کنیم.

HP Envy در مقابل HP Spectre: "جریان اصلی" در مقابل "True Premium":

مارک فرعی Envy HP طیف وسیع تری از محصولات را از نظر Spectre از نظر قیمت و تنوع طبقه بندی می کند. لپ تاپ های Envy در سطوح ابتدایی و متوسط ​​قیمت وجود دارد (اگرچه HP مدل های Premium Envy بیشتری را ارائه می دهد) و همچنین برخی محصولات HP Envy را که اصلاً لپ تاپ نیستند ، روبرو خواهید کرد.

قیمت های ابتدایی چرخ دنده Envy به سمت مقرون به صرفه گرایش دارد ، اما HP همچنین گزینه های پیکربندی گسترده ای را به جای مدل های سفارشی ارائه می دهد. همانطور که گفته شد ، در تکرارهای لپ تاپ ، چرخ دنده Envy هنوز یک قدم بالاتر از خط مصرف کننده HP با توجه به بودجه بیشتر است - که لپ تاپ های آنها به اندازه کافی قابل استفاده هستند ، اما گزینه های لوکس نیستند. Envy همچنین در مدل هایی مانند HP Notebook 15 ، دو پله بالاتر از ماشین های واقعی سطح ابتدایی HP قرار دارد ، چرخ دنده های بازار انبوه که فقط مارک "HP" می گیرند و هیچ مارک فرعی ندارند.

در همین حال ، Spectre یک مارک تجاری است که حداقل در حال حاضر فقط برای لپ تاپ ها محفوظ است. این لپ تاپ ها از قیمت پیشنهادی HP یا قیمت اول برخوردار نیستند. HP از این مارک برای دستگاه های ممتاز واقعی خود استفاده می کند و این در کیفیت ساخت و قیمت سخت افزار Spectre منعکس شده است.

لپ تاپ های Spectre فوق العاده قابل حمل و 2 در 1 برای مدیران و خریداران با بودجه بیشتر هستند. نگاه نشان دهنده این است. لپ تاپ های اخیر Spectre معمولاً به رنگ خاکستری استیل با لهجه های مسی هستند و ظاهری لوکس و غنی را به وجود می آورند.

لپ تاپ های Envy همچنین تمایل به جادوگری ، سیستم های برش خورده دارند ، اما مدل های Spectre در بالا هستند. دستگاه های Spectre بسیار نازک هستند (حتی دستگاه هایی با صفحه نمایش 15 اینچی) و تمرکز آنها بر قابلیت حمل است. از آنجا که لپ تاپ های Spectre از نظر طراحی و فاکتور بیشتر پاکت را فشار می دهند ، تقریباً همه Specters مورد علاقه اخیر ما مدل های قابل تبدیل 2 در 1 هستند ، در حالی که خط Envy بیشتر تحت سلطه لپ تاپ های تاشو سنتی قرار دارد (البته برخی از آنها را مشاهده خواهید کرد) مبدل های حسادت نیز). این حتی در مدل های Spectre 15 اینچی نیز صدق می کند ، زیرا می توانید Specters 15 اینچی را به شکل "x360" قابل تبدیل دریافت کنید ، اگرچه این نوع صفحه نمایش کاملا مناسب لپ تاپ 13 اینچی نیست .

ترسیم خط روشن بین مدل های Spectre و Envy از نظر اجزا و مجموعه ویژگی ها دشوارتر است. این امر تا حدی به دلیل قابلیت تنظیم بالای این لپ تاپ ها ، به ویژه پیشنهادات Envy است. یک مدل Envy مبتدی ممکن است همان CPU یا رم مدل Spectre فریب خورده را نداشته باشد ، اما در صورت تمایل می توانید هنگام سفارش یک پیکربندی گران قیمت ، هر بارگذاری داده شده را مطابقت دهید. این مورد همچنین در مورد ویژگی های جذاب تری مانند صفحه 4K وجود دارد که به عنوان یک گزینه در برخی از لپ تاپ های Envy موجود است ، در حالی که پیشرفت هایی مانند اتصال USB Type-C با پشتیبانی از Thunderbolt 3 اکنون در لپ تاپ های سطح پایین نیز رایج است.

در پایان روز ، اگر مایل به پرداخت هزینه هستید ، می توانید در اکثر لپ تاپ های Envy برای مطابقت با سرعت مدل های Spectre ، جزئیات فوق العاده قابل حمل - تراشه های Intel Core i7 و 16 گیگابایت حافظه - را بدست آورید ، بنابراین معمولاً مسئله یکی ذاتاً از دیگری قدرتمندتر است. تفاوت در این است که برخی از گزینه های بهتر ، در لپ تاپ های Spectre به طور پیش فرض وجود دارد ، و این در مقایسه با افزایش قیمت در مدل های Envy نیست. و در مورد Specters ، آنها با طراحی های ظریف تر جفت می شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله تکنوجو، مجله ای اینترنتی برای انتشار اخبار و اطلاعات روز فناوری اطلاعات، کامپیوتر، اپلیکیشن ها، تکنولوژی موبایل
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 1,016
  • بازدید کلی : 5,074