loading...

تکنوجو - مجله فناوری اطلاعات

سامسونگ با پیشی گرفتن از Huawei ، که به دلیل تحریم های ایالات متحده در تلاش برای تولید محصولات بیشتر است ، مقام اول را به عنوان بزرگترین فروشنده تلفن های هوشمند در جهان به دست آورد.  بر اساس گزا

payam بازدید : 54 شنبه 10 آبان 1399 نظرات (0)

سامسونگ با پیشی گرفتن از Huawei ، که به دلیل تحریم های ایالات متحده در تلاش برای تولید محصولات بیشتر است ، مقام اول را به عنوان بزرگترین فروشنده تلفن های هوشمند در جهان به دست آورد.

 

بر اساس گزارش های جداگانه از شرکت های تحقیقاتی IDC و Canalys ، سامسونگ در سه ماهه سوم 23 درصد از بازار تلفن های هوشمند را ادعا کرده است. در همین حال ، هواوی با کاهش قابل توجه 22 درصدی حمل کالا نسبت به سال گذشته در بازارهای بین المللی و کشور اصلی خود چین ، به مقام دوم رسید.

در Q2 2020 ، Huawei با توجه به همه گیر شدن تقاضای تلفن های هوشمند در سراسر جهان ، در جایگاه اول قرار گرفت. با این حال ، در سه ماهه سوم ، سامسونگ بازگشت به لطف تقاضای متوقف شده در حالی که کشورها شروع به بازگشایی از قفل های COVID-19 کردند ، بازگشت.

تلفن های هوشمند فروشنده کره ای نیز در هند ، یکی از بزرگترین بازارهای جهان ، عملکرد چشمگیری داشته است. عامل دیگر این است که چگونه سامسونگ محصولات کم و متوسط ​​را در حالی که تخفیف نیز ارائه می دهد و باعث افزایش فروش شده است ، عرضه کرده است.

IDC اضافه کرد: "در ایالات متحده ، دومین بازار بزرگ سامسونگ ، حرکت سری A با عملکرد خوب Note 20 و Note 20 Ultra نیز قوی بود ، که تقریباً در 20Q از کل حجم 3Q20 سهم داشت."

از طرف دیگر هواوی مجبور شده است تولید گوشی های هوشمند خود را محدود کند. دولت آمریكا تمام تولیدكنندگان نیمه هادی را از تهیه تراشه های ساخته شده با نرم افزار یا فن آوری آمریكا منع كرده است. در نتیجه ، فروشنده چینی در تلاش است تا قطعات تلفنهای هوشمند خود را تولید کند.

مو جیا ، تحلیلگر Canalys ، در بیانیه ای گفت: "انتظار می رفت كاهش بازار رخ دهد." "هوآوی به دنبال تحریم های 17 اوت ایالات متحده که باعث خالی شدن کانال هایی در Q3 شد که همتایان آن مجهز به پر کردن نیستند ، مجبور شد که تلفن های هوشمند خود را محدود کند.

وی افزود: "اگر موقعیت دولت ایالات متحده تغییر نكند ، Huawei تلاش خواهد كرد تا استراتژی كاری خود را متمرکز كند و بر ساخت سیستم عامل و اكوسیستم نرم افزاری Hongmeng (Harmony) متمرکز شود."

به طور کلی ، به نظر می رسد بازار گوشی های هوشمند در حال بهبود از نتایج اقتصادی همه گیر است. در سه ماهه سوم ، فروشندگان 353 میلیون واحد را تنها با كاهش 1.3 درصدی سال به سال حمل كرده اند. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به پیش بینی قبلی IDC است که تخمین می زند محموله ها 9 درصد کاهش یابد.

این شرکت تحقیقاتی بهبودی را تا حدودی به هند نسبت می دهد ، جایی که مشتریان تقاضا را افزایش می دهند. IDC گفت: "سایر بازارهای در حال ظهور مانند برزیل ، اندونزی و روسیه که در رده های چهارم ، پنجم و ششم جهان قرار دارند نیز رشد شدیدی را تجربه کردند." این شرکت تحقیقاتی بهبودی را تا حدودی به هند نسبت می دهد ، جایی که مشتریان تقاضا را افزایش می دهند. IDC گفت: "سایر بازارهای در حال ظهور مانند برزیل ، اندونزی و روسیه که در رده های چهارم ، پنجم و ششم جهان قرار دارند نیز رشد شدیدی را تجربه کردند."

با این حال ، بازار آمریکای شمالی همچنان در سه ماهه سوم تقاضای کم برای تلفن های هوشمند را شاهد بود. IDC می گوید که کمک بزرگی به تصمیم اپل برای به تعویق انداختن فروش آیفون 12 از سپتامبر به هفته های بعد در ماه اکتبر بود. بنابراین فروش گوشی های هوشمند در بازار ایالات متحده احتمالاً در سه ماهه چهارم افزایش خواهد یافت زیرا فروشندگان سعی می کنند از 5G سرمایه خود را نیز استفاده کنند.

رایان ریث ، تحلیلگر IDC گفت: "در بازارهای بزرگ توسعه یافته ، کاملاً واضح است که 5G به عنوان تلفن بعدی در نزد اکثر مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت ، صرف نظر از اینکه روی کدام مارک یا قیمت متمرکز هستند." به طور گسترده در دسترس هستند. تبلیغات در حال انجام است. و واضح است که ابتکار عمل برتر در این بازارها فشار 5G است. با بیان این گفته ، ما هنوز هم اعتقاد داریم تقاضای مصرف کننده برای 5G در بهترین حالت حداقل است. "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله تکنوجو، مجله ای اینترنتی برای انتشار اخبار و اطلاعات روز فناوری اطلاعات، کامپیوتر، اپلیکیشن ها، تکنولوژی موبایل
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 1,003
  • بازدید کلی : 5,061